Monday 23 May 2011

Chemistry

fizik ku yg pelik!

Hey Hoe,ari ni hari isnin,esok ari selasa my chemistry exam,huhu,takut gila dowhhh...takut2 pon still duduk dpn NB buat blog untuk korang,haha,klo saya gagal saya cari korang :) chemistry ni die senang berbanding dgn fizik yang pelik tu...di atas ini,adew ke patut fizik adew tarzan,haha,anda adew dengar dkt kl adew kes orang simbah acid,gila betul org tu kn,korang nk tau acid yg disimbah itu die buat sendiri dgn campuran chemical apew ntah,die mesti dpt A+ dlm chemistry dkt skolah kn smpai blh wat acid sendiri,haha.Nnti nk exam SPM saya pegi cari die lahh,suruh die ajar chemistry saya,haha,mesti A punya...tuutt,tuuutt,tuuuutt,mcj dr kawan,'ali belajar la chemistry,esok blh tlg aq,jgn nk tulis blog sgt laaa,haha,bubye ali comel :)'.haha kawan saya baru bg mcj ni,ok2 follower saya nk study chemistry ni,huhu,memekak plk nnt kawan saya,sorry kawan mcj anda masuk dlm blog saya,haha.Bubye.......wish me luck :)

No comments:

Post a Comment