Sunday 22 May 2011

Beutiful Day..




Yeaahh,hello,saya baru bngn drpd tdo ni,huhu,tibe2 jew rindu dkt blog ni :) btw u all miss me x? miss punya la,haha,lama dh saya x tulis blog :( sorry korang... today saya nk cerita pasal hari ini,haha,x sedap nyew nama tajuk -,-'    ok,biarpon xsedap but the story is the best!
Pada pagi yang indah..pukul 10.30am,saya masih trlentang dikatil,haha,alarm mmnggil untk pg ke tusyen pada pukul 8.30am,jauh nye beza,haha ,btw i ponteng :) saya bngn pukul 11.30am,itu pon mak trsayang saya kejut kn,klo x kejut smpai k asar la saya baru bngn,haha,saya pg gym ngn mama saya,huhu,senaman penting babe :)
huhu,lpas jew balik drpd gym,saya pg tgk movie,yeaah man,seronok babe,saya tgk cerita priest...gempak gila die berlawan ngn dracula,mcm saya pulak hero die,haha,berangan jew ...smpai pukul 5pm,saya adew tusyen tp saya ponteng lagi,haha,nakal betul saya ni hee :) suadah pukul 6pm,kawan saya roger saya,'ali mn ko?,jom maen rugby'.saya klo dgr jew rugby mlompat2 mcm org gila tau,haha,saya minat main rugby ni,ganas :) dulu saya takut maen rugby ni,tetapi bila saya dengar nasihat yang bodoh drpd member saya die kata,'maen jew rugby ni,rempuh jew org,ko tak mati pon paling teruk pon patah'.haha,itu la nasihat yang membakar semangat saya mnjadi hngus seperti keling,haha :) huhu,skarang pukol 9.38pm,saya nk sambung tdo balik la,btw nk mcj dkt gf dulu,satu jew ayat die,'GNILY' maksud die mndalam aww,haha,'Good Night I Love You'.

THE END.......

No comments:

Post a Comment